04 februari, 2013

Den där om schabloner

Oj oj oj, här har jag inte varit aktiv på en stund! Jag kan skylla på att det har varit mycket sjukdomar, skola och lite sömn. Men nu hoppas jag på att jag kan ta och vara lite seriös!

Vad sysslar jag med nu då? Jo nu förstår ni, försöker jag göra den stora grabbens rum hemtrevligt. Jag har fått för mig att måla en hylla han har på sitt rum, jag har redan skrivit ut, klippt och sedan ritat dit schabloner på olika djur. Nu ska jag bara färglägga dem! Vet inte när jag ska få till det, kan inte göra det när G är hemma, vill helst inte ha hjälp av en alltför ivrig tvååring!

Här är ett par av de olika schablonerna jag har hittat. Har helt enkelt bara sökt[stencils+djurnamn] på Google. Hur slutresultatet blir får vi se en annan dag!




1 kommentar:

  1. Så mysiga bilder! Det kommer att bli kalas :)

    o SÅ kul att du har fått en blogg, JIPPI!!!

    SvaraRadera